استمرار عملیات تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه ۶ تبریز
استمرار عملیات تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تبریز از استمرار تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون که بدون اخذ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تبریز از استمرار تبدیل به حالت اولیه ساخت و ساز غیرقانونی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز غیرقانونی در منطقه آناخاتون که بدون اخذ مجوزهای قانونی و به صورت غیر ایمن و برخلاف اصول فنی و شهرسازی ساخته شده بودند، بر این اساس آراء تخریب کمیسیون ماده ۱۰۰ در مورد آنان اجرایی شد.

وی افزود: این بنا با هدف مبارزه با فساد در شهرسازی، صیانت از حق و حقوق شهرداری و همچنین حقوق شهروندی با دستور قضائی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، به حالت اولیه تبدیل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: ساخت و سازهای غیر مجاز علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مأمورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.