بازدید فرایند پروانه احداث بنا در اصفهان به دفاتر پیشخوان واگذار شد
بازدید فرایند پروانه احداث بنا در اصفهان به دفاتر پیشخوان واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در راستای تسریع در پاسخ‌دهی به شهروندان و تکریم آن‌ها بازدید فرایند پروانه احداث بنا به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد، اظهار کرد: این بازدیدها که از سیکل وظایف شهرداری خارج می‌شود، اتفاق مهم و بزرگی است که باعث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در راستای تسریع در پاسخ‌دهی به شهروندان و تکریم آن‌ها بازدید فرایند پروانه احداث بنا به دفاتر منتخب پیشخوان واگذار شد، اظهار کرد: این بازدیدها که از سیکل وظایف شهرداری خارج می‌شود، اتفاق مهم و بزرگی است که باعث کوتاه‌تر شدن مدت انتظار زمان بازدید درخواست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در سامانه انجام می‌شود برون‌سپاری را آسان‌تر می‌کند، تصریح کرد: این اقدام نوینی است که با مقاومت زیادی روبه‌رو است، اما مصمم هستیم که به نحو احسن انجام شود.

قائم‌مقام شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این فرایند درخواست ثبت شده به جای ارجاع به کارشناس بازدید منطقه به کارشناسان بازدید دفاتر منتخب پیشخوان ارجاع داده می‌شود و آن‌ها از محل پلاک بازدید به عمل می‌آورند، ادامه داد: با این اقدام دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری‌های مناطق نیست و شهروند می‌تواند با استفاده از امکانات قرار داده شده در سامانه هوشمند توسعه شهری اصنو، کارت گذربندی الکترونیکی و درخواست‌های ثبت شده خود را پیگیری و مشاهده کند.

افرادی خاطرنشان کرد: در راستای واگذاری این خدمت به کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان، در چندین مرحله آموزش‌های لازم به‌صورت تئوری و کارگاهی به کارشناسان ارائه شده تا بتوانند به بهترین نحو ارائه خدمات داده و در تسریع و پاسخ‌دهی به ارباب رجوع کمک شایانی کنند.