نمایشگاه صنایع‌دستی دستاوردهای افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۱ برگزار شد
نمایشگاه صنایع‌دستی دستاوردهای افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۱ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل ضلع جنوبی میدان منیریه، کوچه وستاهل، پلاک ۱۵ میزبان شهروندان است. موسوی هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت از ۱۲ تا ۱۵ آذرماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل ضلع جنوبی میدان منیریه، کوچه وستاهل، پلاک ۱۵ میزبان شهروندان است.

موسوی هدف از برپایی این نمایشگاه را نشان‌دادن ظرفیت‌ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت دانست و افزود: وظیفه ماست تا حد امکان کاری کنیم، این عزیزان از فرصتی برابر با دیگران در برخورداری از خدمات رفاهی و آموزشی بهره‌مند باشند.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز دراین‌باره گفت: ارائه و توسعه خدمات با هدف برابرسازی فرصت‌ها و عدالت‌محوری از برنامه‌های این معاونت است تا این افراد بتوانند با همراهی همه نهادهای دولتی و مردمی در عرصه‌های مختلف زندگی خود بدرخشند.

عموزاده همچنین تأکید کرد: برپایی این نمایشگاه به‌منصه ظهوررساندن توانمندی افراد دارای معلولیت در حوزه‌های اشتغال، معیشت و کارآفرینی است و برای پیشبرد این امر، قطعاً همراهی ‌و همکاری دستگاه‌های مرتبط نیاز است تا دستاوردهای افراد دارای معلولیت در سطوح مختلف جامعه طرح شود و بتوانند در کل جامعه حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/