بهره‌برداری از شهربانوی منطقه ۹؛ پروژه ای که خواست شهروندان در طرح «من شهردارم یک» بود
بهره‌برداری از شهربانوی منطقه ۹؛ پروژه ای که خواست شهروندان در طرح «من شهردارم یک» بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، آیین افتتاحیه پروژه های توسعه و بهسازی زیرساخت های کارآفرینی، تفریحی، توانمندسازی و فراغتی بانوان شهر تهران، امروز – چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲- با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار در منطقه ۹ برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، آیین افتتاحیه پروژه های توسعه و بهسازی زیرساخت های کارآفرینی، تفریحی، توانمندسازی و فراغتی بانوان شهر تهران، امروز – چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲- با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در هشتاد و نهمین پویش امید و افتخار در منطقه ۹ برگزار شد.

محمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹ در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری سومین پویش امید و افتخار در منطقه ۹ هستیم که افتتاح پروژه توسعه، بهسازی و بازسازی مجموعه شهربانوی منطقه را داریم که از خواسته های مردم در طرح «من شهردارم یک» بود.

 

وی افزود: این مجموعه در سال ۱۳۸۹ ساخته شده بود اما بعد از ۹ سال به دلیل عدم نگهداری مناسب تعطیل شد. بیش از ۴ سال و در دوره مدیریت پیشین شهر تعطیل بود. سال‌های شیوع کرونا زمان مناسبی برای توسعه و بازسازی و بهسازی آن بود اما این اقدامات انجام نشد تا ما میراث دار کارهای انجام نشده باشیم.

مرتضوی ادامه داد: اقدام و ابتکار در خصوص طرح «من شهردارم» که نمونه بارز دموکراسی و مشارکت مردم در سرنوشت امور و عدم تمرکز و مدیریت محلی است، در تمام دنیا بی نظیر است. در این دوره از مدیریت شهری مردم با حضور و مشارکت خود درباره پروژه ها نظر می دهند و خواسته های مردم در بودجه سالانه شهرداری گنجانده و پروژه ها در اختیار شهروندان قرار می گیرد.


شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: پس از ۴ سال بودجه ای برای مجموعه تعطیل شده شهربانو در منطقه قرار دادیم و طی ماه های گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در دو بخش ابنیه و تاسیسات بازسازی شد. به طوری که هم اکنون مجموعه ای در دو بخش فرهنگی و ورزشی شکل گرفته است.


وی گفت: با فعال شدن این مجموعه برای ۷۰ نفر از بانوان به صورت مستقیم و برای ۳۰ نفر از بانوان نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود و این مجموعه باعث توسعه سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه خواهد شد.

مرتضوی در پایان یادآور شد: شهرداری منطقه ۹ حدود ۶۲۰ پرسنل دارد که ۲۰۹ نفر آنها از بانوان هستند و ۲۰ نفر از بانوان، پست های مدیریتی دارند که نشان از نگاه و حضور فعال بانوان در عرصه های مدیریتی شهرداری تهران است.

انتهای پیام/