بهره‌مندی از آب و برق کمترین حق فلسطینی‌هاست که از آنها گرفته شده است
بهره‌مندی از آب و برق کمترین حق فلسطینی‌هاست که از آنها گرفته شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زیر پا گذاشته شدن حقوق بشر در فلسطین، اظهار کرد: این وضعیتی است که رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم ایجاد کرده است. وی با بیان اینکه هر روز ده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زیر پا گذاشته شدن حقوق بشر در فلسطین، اظهار کرد: این وضعیتی است که رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه هر روز ده ها نفر از مردم توسط رژیم صهیونیستی کشته می شوند و باید از خود دفاع کنند، یادآور شد: کمترین حق مردم از آنها گرفته شده و آب به روی آنها بسته شده است؛ تقاضای ما از وزیر امور خارجه این است که موضوع را پیگیری کند. حتماً کشورهای عربی نمی پذیرند که زنان عرب اینگونه مورد تهاجم قرار بگیرند.

پیرهادی با تأکید بر اینکه نباید کشورهای مسلمان اجازه دهند که رژیم صهیونیستی آب و برق را به روی مردم ببندند، تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید در این زمینه فعالانه تر اقدام کند و از اینکه هر اقدامی را به ایران نسبت دهند، نهراسد.

انتهای پیام/