المپیاد تولید فیلم کوتاه توسط کودکان و نوجوانان زمستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود
المپیاد تولید فیلم کوتاه توسط کودکان و نوجوانان زمستان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه شامگاه جمعه شاهد افتتاح سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان بودیم، اظهار کرد: پس از گذشت چند سال رکود به دلیل شیوع کرونا، امسال جشنواره از شور و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه شامگاه جمعه شاهد افتتاح سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان بودیم، اظهار کرد: پس از گذشت چند سال رکود به دلیل شیوع کرونا، امسال جشنواره از شور و شوق زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در آئین افتتاح جشنواره پذیرای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان سخنران اصلی بودیم، افزود: از ویژگی بارز جشنواره امسال حضور فعال فیلم‌سازان و رقابتی است که بین آن‌ها شکل خواهد گرفت.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه امسال شاهد مشارکت خوب کودکان و نوجوانان در جشنواره سی‌وپنجم هستیم، تصریح کرد: هزار خبرنگار و داور کودک و نوجوان در این جشنواره فعالیت می‌کنند و از ۴۰ کشور مهمانانی را پذیرا هستیم، همچنین گروهی به‌عنوان مهمان ویژه شاهد این رقابت‌ها هستند و گروهی نیز خود صاحب اثر هستند و در این رقابت شرکت دارند.

وی ادامه داد: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است که روزانه هزار نفر از دانش‌آموزان بتوانند در سالن سینما حضور یابند و شاهد اکران فیلم‌ها باشند، شرایطی نیز برای کودکان و نوجوانانی که به‌دلیل داشتن شرایط خاص نمی‌توانند به سالن سینما بیایند، پیش‌بینی شده است تا ما خدمت آن‌ها باشیم.

سعی شده است امسال شور و نشاط بیشتری در شهر حاکم باشد و علاوه بر برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با کیفیت مطلوب، از این فرصت پیش آمده برای شادی کودکان شهر استفاده شود.

قاسم‌زاده افزود: در محلات شهر اصفهان اکران فیلم‌های جشنواره را با ایستگاه‌های سیاری خواهیم داشت، همچنین در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید، با اجرای برنامه‌های شادی‌آفرین، شادی را نزد افرادی خواهیم برد که درگیر بیماری هستند.

وی اظهار کرد: سعی شده است امسال شور و نشاط بیشتری در شهر حاکم باشد و علاوه بر برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با کیفیت مطلوب، از این فرصت پیش آمده برای شادی کودکان شهر استفاده شود.

شهردار اصفهان با اشاره به المپیاد تولید فیلم کوتاه توسط کودکان و نوجوانان گفت: این اتفاق از چند سال پیش آغاز شده، اما امسال به‌صورت کمی و کیفی ارتقا یافته است و ثبت‌نام آن آغاز شده است. کودکان و نوجوانان تا سیزدهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند اثر خود را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود زمستان امسال المپیاد تولید فیلم کوتاه را برگزار کنیم.