همایش «تازه‌های دیابت» در منطقه ۲ برگزار شد
همایش «تازه‌های دیابت» در منطقه ۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دیابت اداره سلامت منطقه ۲ با مشارکت دانشگاه انیستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع‌ غذایی کشور، انجمن دیابت و شرکت‌های دارویی فعال در حوزه دیابت اقدام به برگزاری همایش «تازه‌های دیابت» در دانشگاه انیستیتو تحقیقات تغذیه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲؛ به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دیابت اداره سلامت منطقه ۲ با مشارکت دانشگاه انیستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع‌ غذایی کشور، انجمن دیابت و شرکت‌های دارویی فعال در حوزه دیابت اقدام به برگزاری همایش «تازه‌های دیابت» در دانشگاه انیستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور کرد.

این همایش با حضور صاحب مدیر اداره کل سلامت، نیکو سخن مدیرعامل انجمن دیابت، مرتضویان رئیس دانشگاه انیستیو تغذیه و اعضای کانون پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در خانه‌های سلامت و شهرداری جهت آگاه‌سازی شهروندان و پیشگیری از بیماری دیابت و همچنین حال خوب زندگی به ایراد سخنرانی پرداخت.

علاوه بر این در حاشیه برگزاری این همایش غربالگری و اندازه‌گیری قند خون، مشاوره تغذیه و اندازه گیری BMI مدعووین توسط کارشناس تغذیه انجام گرفت.

گفتنی است هفته ملی دیابت از ۲۲ الی ۲۸ آبان ماه در نظر گرفته شده است که هدف از نامگذاری آن افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با علل، عوارض، پیشگیری و درمان این بیماری است.

انتهای پیام/