حقوق شهروندان در طرح تفصیلی آتی کرج رعایت شده است
حقوق شهروندان در طرح تفصیلی آتی کرج رعایت شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار با اشاره به اتمام روند بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: خوشبختانه بعد از یک سال و نیم تلاش و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر توسط اعضای کمیته تخصصی بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، این طرح در مرحله جمع بندی نهایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار با اشاره به اتمام روند بررسی طرح تفصیلی آتی کرج اظهار کرد: خوشبختانه بعد از یک سال و نیم تلاش و برگزاری جلسات کارشناسی مستمر توسط اعضای کمیته تخصصی بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، این طرح در مرحله جمع بندی نهایی قرار گرفته و به زودی به شورا ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: سعی شده در این طرح نواقص طرح قبل برطرف و حقوق شهروندان به عنوان مالکین اصلی شهر بیش از گذشته رعایت شود.

وی با تاکید براینکه در روند بررسی این طرح حفظ منافع شهر و شهروندان در اولویت اول بوده، توضیح داد: کرج از لحاظ سرانه‌ها و کاربری‌های مختلف فضای سبز، خدماتی، تاسیسات شهری، گردشگری، فرهنگی و … با کمبودهای جدی مواجه است که سعی شده دراین طرح  بخشی از این کمبودها جبران شود.

ایزدیار ابراز کرد: در فرایند بررسی طرح تفصیلی آتی، در مرحله اول واقعی کردن سرانه‌ها پیگیری و بعد از آن راهکارهایی برای تحقق آنها ارائه شد.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: دراین طرح به دنبال پیش‌بینی سرانه‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف بودیم و در این روند به نحوه بارگذاری جمعیت و نیازهای شهر در سال‌های آینده توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: طرح تفصیلی آتی کرج به زودی برای بررسی نهایی و تصویب به شورا ارسال می‌شود و بلاخره انتظار چندین شهروندان در این خصوص به پایان می‌رسد.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲