از اجرای روزانه برنامه ورزش همگانی تا ارائه بسته‌های تشویقی برای حمل‌ونقل انسان محور
از اجرای روزانه برنامه ورزش همگانی تا ارائه بسته‌های تشویقی برای حمل‌ونقل انسان محور

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ گفت: شناسایی و تقویت ظرفیت های موجود ورزشی در سطح منطقه به همراه برنامه ریزی‌های مدون و جامع در امر ورزش می تواند به نشاط و سلامتی در بین کارکنان و ساکنان سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ منتج شود. به گزارش شهریار، صبح امروز اولین جلسه کارگروه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ گفت: شناسایی و تقویت ظرفیت های موجود ورزشی در سطح منطقه به همراه برنامه ریزی‌های مدون و جامع در امر ورزش می تواند به نشاط و سلامتی در بین کارکنان و ساکنان سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ منتج شود.

به گزارش شهریار، صبح امروز اولین جلسه کارگروه ورزش و سلامت شهرداری منطقه ۹ تبریز با حضور هادی بدری حامد و تنی چند از مدیران منطقه برگزار شد.

در این جلسه، بدری حامد با اشاره به نقش ورزش در افزایش بهره وری کارکنان، اظهار کرد: شناسایی و تقویت ظرفیت های موجود ورزشی در سطح منطقه به همراه برنامه ریزی‌های مدون و جامع در امر ورزش می تواند به نشاط و سلامتی در بین کارکنان و ساکنان سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ منتج شود.

شهردار منطقه تأمین و تقویت امکانات سخت افزاری ورزشی و ترغیب به ورزش جهت ایجاد، حفظ و افزایش نشاط اجتماعی کارکنان از سوی متولیان ورزش شهرداری منطقه ۹ را دو نقطه مغفولی دانست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بدری حامد با اشاره به اینکه اهمیت و توجه به ورزش همگانی و گروهی با رویکرد ترویج فرهنگ ورزش همگانی باید در رأس برنامه های ورزشی باشد، افزود: برگزاری برنامه های ورزشی عمومی و همگانی در بین پرسنل و  یا شهروندان باید با مشارکت و استفاده از ظرفیت های بالقوه بسیج مساجد و محلات در سطح حوزه عملیاتی شده و شور و شوق بیشتری را بدنبال داشته باشد.

در ادامه این جلسه جعفری مسئول ورزش شهرداری منطقه با تشریح فعالیت های صورت گرفته در طول سالجاری، مهمترین مانع را در مسیر تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده حوزه ورزش، نبود اعتبارات لازم دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اعتبارات اندک حوزه ورزش، غربالگری سلامت کارکنان، برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کارمندی، مسابقات تنیس روی میز، برنامه های متنوع کوهپیمایی و کوهنوردی از اهم برنامه های ورزشی است که توسط مدیریت ورزشی منطقه انجام شده است و در صورت تزریق بودجه و تأمین پشتوانه های مالی، این برنامه ها در سطح کلان قابل اجرا و پیاده سازی است.

مقرر شد نسبت به اجرای ورزش همگانی روزانه در یکی از پارک های سطح منطقه، اجرای برنامه های مشارکتی ورزشی با سایر مناطق هم مرز شهرداری منطقه ۹ تبریز و همچنین ارائه بسته های تشویقی جهت ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل انسان محور نظیر دوچرخه سواری، مطالعه و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.