استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت برای ساماندهی معابر منطقه ۱۰ تبریز
استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت برای ساماندهی معابر منطقه ۱۰ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در طول هفته گذشته از ۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در تداوم آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه در راستای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه این منطقه در طول هفته گذشته از ۳۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر افزود: در تداوم آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی سطح حوزه در راستای سهولت تردد شهروندان، طی یک هفته گذشته ۳۰۰  تن آسفالت در معابر و محلات سطح حوزه منطقه توزیع شده است.

شهردار منطقه  ۱۰ بیشترین حجم آسفالت مورد استفاده در معابر این منطقه را آسفالت ریزی کوچه هاشم بقال واقع در خیابان “گرو” اعلام کرد و گفت: در همین مدت همچنین آسفالت ریزی محوطه مدرسه رمادی و کوچه سرخاب دکتر معدل به انجام رسیده و تلاش معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰ برای آسفالت ریزی سایر معابر شهری تحت پوشش منطقه همچنان ادامه دارد. 

شهردار منطقه ۱۰ هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیرساخت‌های معابر شهری عنوان کرد و افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت اساسی معابر، جزو برنامه های اولویت دار هفتگی این منطقه بوده و همچنان نیز تداوم دارد.