گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۷
گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باتوجه به تقارن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با ماه مبارک رجب و ماه شعبان المعظم، شور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باتوجه به تقارن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با ماه مبارک رجب و ماه شعبان المعظم، شور و شعف برنامه های این ایام در سطح منطقه بیشتر از سال های قبل شده است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: به همین مناسبت و تقارن این ایام با مبعث رسول اکرم (ص)، ایستگاه های جشن و شادی همراه با اجرای سرود، موسیقی و مسابقات میدانی در سطح منطقه برپا می شود.

سیفی اظهار کرد: علاوه بر برپایی ایستگاه های جشن و شادی، کاروان سیار جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سطح محلات ۱۴ گانه منطقه راه خواهد افتاد. همچنین در شب پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی و آئین گلبانک «الله اکبر» با حضور شهروندان شریف و انقلابی دارالشهدا تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت: همزمان با راهپیمایی باشکوه خانواده بزرگ ایران زمین در یوم الله ۲۲ بهمن ماه، شهرداری منطقه با برپایی پردیس فرهنگی و استیج برنامه های شاد در طول مسیر راهپیمایی، در کنار خانواده ها، کودکان و نوجوان های تهرانی، این روز ملی بزرگ را جشن خواهد گرفت.

انتهای پیام/