ورکشاپ هنری «به رنگ غزه» در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
ورکشاپ هنری «به رنگ غزه» در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهریار، ورکشاپ نقاشی “به رنگ غزه” به منظور حمایت از مردم بی‌گناه غزه صبح امروز پنجشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، برخی از مدیران شهرداری و شهروندان تبریزی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. در این ورکشاپ هنری، نقاشان و هنرمندان با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهریار، ورکشاپ نقاشی “به رنگ غزه” به منظور حمایت از مردم بی‌گناه غزه صبح امروز پنجشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، برخی از مدیران شهرداری و شهروندان تبریزی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این ورکشاپ هنری، نقاشان و هنرمندان با زبان هنر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه نشان داده و مظلومیت کودکان بی‌گناه را به تصویر کشیدند.

گفتنی است همه آثار خلق شده در این ورکشاپ در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

عواید فروش آثار ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” صرف کودکان غزه می‌شود

دبیر ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” عنوان کرد: عواید فروش آثار ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” صرف کودکان غزه می‌شود.

سمیه اصغری در حاشیه برگزاری ورکشاپ هنری “به رنگ غزه”  اظهار کرد: ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” در حمایت از غزه و کودکان غزه بوده و  آثار اجرایی در این رویداد به دو صورت رئال و نمادین است.

 وی در ادامه سخنانش ابراز کرد: ما  در این رویداد کودک و کودکانه‌های غزه را هدف قرار داده‌ایم که مظلوم از بین می‌روند و به شهادت می‌رسند.

دبیر ورکشاپ هنری “به رنگ غزه” در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: اکثر آثار به شکل سیاه قلم اجرا شده و یک سری هم با رنگ تلفیق شده است.

اصغری در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: در انتهای ورکشاپ چند اثر به عنوان اثر برتر معرفی خواهد شد و در نهایت آثار در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش خواهد رسید، همچنین حاصل فروش آثار به عنوان هدیه برای کودکان غزه اهدا خواهد شد.