نام‌گذاری یکی از معابر منطقه ۲۲ به نام شهیده فائزه رحیمی
نام‌گذاری یکی از معابر منطقه ۲۲ به نام شهیده فائزه رحیمی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد و جمعی از هموطنانمان در این حادثه به شهادت رسیدند؛ بنا شد به پاسداشت یاد و خاطره شهیده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اتفاق افتاد و جمعی از هموطنانمان در این حادثه به شهادت رسیدند؛ بنا شد به پاسداشت یاد و خاطره شهیده فائزه رحیمی از شهروندان و ساکنین منطقه ۲۲ خیابانی به نام آن شهید بزرگوار نام‌گذاری شود. نام‌گذاری معبر به نام یکی از شهدای زن برای اولین بار است که در این منطقه صورت می گیرد.

وی افزود: این اقدام همزمان با دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و تصمیمی که در خصوص نامگذاری ۹ خیابان در شهر تهران به نام شهدای زن گرفته شد، در منطقه ۲۲ انجام خواهد شد. با تصویب شورای شهر تهران، خیابان نسیم نهم واقع در محله کوهک به نام این شهید عزیز نام‌گذاری خواهد شد. 

نصرتی اظهار کرد: با توجه به منطقه در حال ساخت و توسعه است و پی مراجعات متعددی که از سوی شهروندان ساکن منطقه با آن مواجه هستیم درخواست‌ها برای نام‌گذاری تعدادی از معابر بی نام به نام شهدا و یا شخصیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی یکی از مطالبات مهم ایشان از مدیریت شهری منطقه به شمار می رود و تسریع در روند نام‌گذاری این معابر به منظور ارتقاء رضایتمندی مردم در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های فرهنگی برای در معرض دید قرار دادن اسامی بزرگان، فرهیختگان، مشاهیر و خصوصا شهدا است و تاکنون در ادوار مختلف از این ظرفیت در منطقه ۲۲ استفاده شده و بر همین اساس نیز تا به امروز نام‌گذاری معابر جدید التاسیس منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/