بیش از ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری در اصفهان اعلام فراخوان شده است
بیش از ۴۰ پروژه سرمایه‌گذاری در اصفهان اعلام فراخوان شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در ابعاد ساختمانی و غیر ساختمانی فعالیت داریم. وی افزود: با توجه به اینکه لازم بود ابتدا نسبت به شناسایی این پروژه‌ها بنا به نیاز شهر اقدام شود، مهندسی خواسته انجام دادیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در ابعاد ساختمانی و غیر ساختمانی فعالیت داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه لازم بود ابتدا نسبت به شناسایی این پروژه‌ها بنا به نیاز شهر اقدام شود، مهندسی خواسته انجام دادیم و بررسی‌ها را بنا بر نیازهای حوزه‌های عمرانی و غیر عمرانی، شناسایی کردیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه نشاط اجتماعی، کاهش آلایندگی‌ها، ساخت پارک‌ها، اتوبوس‌های برقی و قسمتی از مراکز فروشگاهی، حدود ۱۴۰ پروژه را شناسایی و تقسیم‌بندی کردیم، به‌صورتی که در هر فصل تعدادی از این پروژه‌ها باید آماده و فراخوان شود.

حیدری بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰ پروژه این سازمان اعلام فراخوان شده است و تعداد دیگری نیز تا پایان سال جاری از لحاظ آزادسازی یا تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز آماده و نسبت به فراخوان آن‌ها اقدام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک شهروندان و سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها را به‌صورت مشارکتی آغاز می‌کنیم.