برف‌تکانی درختان با استفاده از بالابر در منطقه ۲۲
برف‌تکانی درختان با استفاده از بالابر در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲, فرید براتچی اظهار کرد: درپی بارش برف و احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و نهال‌ها و همچنین جلوگیری از یخ زدگی،عوامل اجرایی فضای سبز منطقه ۲۲ علی‌رغم برودت هوا، برای اولین بار با بالابر اقدام به برفتکانی درختان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲, فرید براتچی اظهار کرد: درپی بارش برف و احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و نهال‌ها و همچنین جلوگیری از یخ زدگی،عوامل اجرایی فضای سبز منطقه ۲۲ علی‌رغم برودت هوا، برای اولین بار با بالابر اقدام به برفتکانی درختان بوستان چیتگر نمودند.

 وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود با مشارکت خود و تکان دادن درختان از شکسته شدن شاخه‌ها و وقوع حوادث و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می کنند .

براتچی ادامه داد:درپی بارش برف و احتمال شکستگی شاخه‌های درختان و نهال‌ها و همچنین جلوگیری از یخ زدگی،عوامل اجرایی فضای سبز شهرداری ناحیه ۵ علی‌رغم برودت هوا، اقدام به برف تکانی درختان کرده است.

وی ادامه داد:شهروندان ناحیه ۵ نیز با مشارکت خود و تکان دادن درختان از شکسته شدن شاخه‌ها و وقوع حوادث و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرده اند.

انتهای پیام