اداره امور بانوان منطقه۶ رتبه عملکردی مطلوب بین مناطق ۲۲ گانه را کسب کرد
اداره امور بانوان منطقه۶ رتبه عملکردی مطلوب بین مناطق ۲۲ گانه را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان همراه با تلاش مضاعف برای ایجاد زیرساخت های لازم برای توانمندسازی بانوان و ارتقاء تعاملات اجتماعی این قشر است. معاون شهردار این منطقه ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان همراه با تلاش مضاعف برای ایجاد زیرساخت های لازم برای توانمندسازی بانوان و ارتقاء تعاملات اجتماعی این قشر است.

معاون شهردار این منطقه ادامه داد: خوشبختانه منطقه۶ زیرساخت های قابل قبولی در حوزه بانوان را ایجاد کرده است از جمله وجود دو مجموعه شهردخت که یکی از آنها در حوزه فناوری و هوش مصنوعی برای اولین بار در سطح تهران افتتاح شد و مجموعه های شهربانو که برنامه های متنوع و متناسب با درخواست این قشر در حال ارائه خدمات به بانوان است.

به گفته بصیری در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی در راستای توانمند سازی بانوان منطقه و مهارت آموزی به بانوان سرپرست خانوار، ایجاد بازارچه های خود اشتغالی و مشارکت گیری از بانوان در ایده پردازی برای مدیریت شهری و … اقدامات خوبی توسط اداره بانوان منطقه صورت گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان گفت: قطعاً کسب رتبه عملکردی مطلوب شهر تهران در حوزه بانوان، انگیزه مضاعفی برای اجرا و طراحی برنامه های متنوع تر برای زنان شهروند قلب پایتخت خواهد بود.

پایان پیام /