تسریع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم با اجرای ۴۶ حلقه شمع بتنی
تسریع پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم با اجرای ۴۶ حلقه شمع بتنی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از اجرای ۴۶ حلقه شمع در پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد. به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: روند عملیاتی و اجرایی این پروژه تسریع شده است و تاکنون فونداسیون M۹, M۸ و M۷ اجرا شده و نیمی از ستون‌های M۹ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از اجرای ۴۶ حلقه شمع در پروژه تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد.

به گزارش شهریار، ناصر اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: روند عملیاتی و اجرایی این پروژه تسریع شده است و تاکنون فونداسیون M۹, M۸ و M۷ اجرا شده و نیمی از ستون‌های M۹ و M۸ به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود اتمام عملیات عمرانی این تقاطع غیرهمسطح بر اساس زمان‌بندی اجرا و به بهره برداری برسد.

اسماعیل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۵ تبریز و با اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اعتبار اولیه ۲۰۰میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طول این پروژه ۸۰۰متر و عرض آن ۱۶ متر است و ۹ پایه و ۹۳ حلقه شمع در طول این پروژه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با بیان اینکه هدف اصلی از اجرای این پروژه کاهش بار ترافیکی خیابان نظام پزشکی به طرف چایکنار است، تاکید کرد: این پل دوطرفه خواهد بود و به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال ودهانه‌های طولانی‌تر، دارای معماری خاص و دوام بیش‌تری است.