جلسه شورای شهر اهواز برای ششمین بار متوالی تشکیل نشد
جلسه شورای شهر اهواز برای ششمین بار متوالی تشکیل نشد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، صدوچهل‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز و ششمین جلسه این شورا با دستور کار برکناری شهردار اهواز امروز _یکشنبه هفدهم دی_ به علت حضور نداشتن پنج نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد. حجت‌اله زارع‌زاده، حمید دغاغله، عادل شیشه‌گری، علی‌مدد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، صدوچهل‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز و ششمین جلسه این شورا با دستور کار برکناری شهردار اهواز امروز _یکشنبه هفدهم دی_ به علت حضور نداشتن پنج نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

حجت‌اله زارع‌زاده، حمید دغاغله، عادل شیشه‌گری، علی‌مدد هاشمپور و غلامحسین ملایی زمانی افرادی بودند که در این جلسه حاضر نشدند.

سیدمحمدعلی پورموسوی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: در جلسه گذشته شورای اسلامی شهر اهواز اعلام شد که دیتاسنتر شهرداری اهواز هک شده و اطلاعات شهرداری از دست رفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق حراست اعلام شد که هیچ‌گونه هک صورت نگرفته و اطلاعات شهرداری از دست نرفته است، بلکه حمله‌ای انجام شده است و پیش از آسیب دیدن از آن جلوگیری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: شهردار اهواز گفته است که بیش از ۵۰ لایحه در شورای اسلامی شهر معطل مانده است، من از شهردار می‌خواهم دو لایحه‌ای را که معطل مانده است، اعلام کند.

در کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اهواز طرحی با عنوان صلاحیت نداشتن شهردار به تصویب رسید و در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت که تاکنون پنج جلسه از آن به علت حضور نداشتن مخالفان این طرح برگزار نشده است.