اجرای بدون وقفه پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز
اجرای بدون وقفه پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز به همراه مدیر کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی و سایر عوامل اجرایی از پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرای آن بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز به همراه مدیر کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی و سایر عوامل اجرایی از پروژه ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرای آن بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده  با تاکید بر تسریع در اتمام این پروژه گفت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرا و تکمیل پروژه ها، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر، بسیار حائز اهمیت است و این پروژه با تلاش بی وقفه طبق زمانبندی و روزشمار تعیین شده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این ساختمان شامل ۵ طبقه در حدود ۹ هزار مترمربع اعیان و ۲۴۰۰ مترمربع عرصه در حال احداث است.

احمدزاده هدف از اجرای این پروژه را ساماندهی ترافیک شهر تبریز، سرعت عمل در باز کردن گره‌های ترافیکی و همچنین بهبود عبور و مرور اعلام کرد و افزود: این مجموعه با هدف همگام سازی سازمان های مرتبط با هوشمندسازی و فناوری اطلاعات در جهت افزایش هماهنگی و بهبود خدمت رسانی در مواقع بحرانی احداث می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل هر چه سریعتر و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسرخواهد شد که از این رو این پروژه ها بدون تعطیلی و وقفه با سرعت در حال اجرا هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه زمان افتتاح پروژه ساختمان بحران شهرداری تبریز را سی‌ویکم خرداد سال ۱۴۰۳ بر اساس روز شمار تعیین شده اعلام کرد.