احیای گذر حاج‌آقا نورالله نجفی مشکل چندساله را رفع کرد
احیای گذر حاج‌آقا نورالله نجفی مشکل چندساله را رفع کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه ششم دی_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: گذر حاج‌آقا نورالله نجفی که یکی از محورهای تاریخی شهر اصفهان است و سال‌ها برای مردم محل معضل بود، بازسازی شد و امشب افتتاح می‌شود. وی با بیان اینکه اهالی محل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه ششم دی_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: گذر حاج‌آقا نورالله نجفی که یکی از محورهای تاریخی شهر اصفهان است و سال‌ها برای مردم محل معضل بود، بازسازی شد و امشب افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی محل در جریان مشکلات این مکان قرار دارند، افزود: طرحی برای این گذر در نظر گرفته شده بود و تخریب آن انجام شد، اما برای اجرا به دلایل میراثی متوقف شد و مردم آن محل چند سالی درگیر بودند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه طرحی از سازمان بهسازی و نوسازی پیشنهاد و با همکاری شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی این مشکل چندساله رفع شد، تصریح کرد: گذر حاج‌آقا نورالله نجفی با سایر گذرهای سطح شهر متفاوت است؛ درواقع پیاده‌راهی است که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

این خبر در حال تکمیل است…