پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت روز مهندس
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت روز مهندس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفتند. به گزارش شهریار، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است: فرا رسیدن روز مهندس، یادآور تلاش‌های مهندسان متخصص و توانمند کشور و شهر عزیزمان است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفتند.

به گزارش شهریار، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:

فرا رسیدن روز مهندس، یادآور تلاش‌های مهندسان متخصص و توانمند کشور و شهر عزیزمان است که با علم و دانش خود بسترهای توسعه و آبادانی را در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کنند.

نقش مهندسان در حوزه‌های شهری، یکی از کلیدی‌ترین و تخصصی‌ترین جایگاه‌هاست که چه در پیشبرد پروژه‌های کلان عمرانی و چه در شهرسازی استاندارد و نوین، حائز اهمیت است.

مدیریت شهری تبریز در دور جدید خود، تلاش می‌کند ضمن بهره‌گیری مناسب از توان فنی و مهندسی بدنه کارکنان شهرداری تبریز، از توان و تخصص نخبگان حوزه مهندسی نیز بهره لازم را برای اجرای پروژه‌های کلان داشته باشد.

روز مهندس، فرصتی برای قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مهندسان گرامی تبریز به ویژه مهندسان عزیز شهرداری تبریز است و امیدواریم با فراهم‌سازی بسترهای لازم، زمینه پیشرفت و ظهور توان مهندسی این عزیزان بیش از پیش فراهم شود.

رسول برگی

یعقوب هوشیار