۸۰ هزار گلدان گل داوودی و کلم زینتی کاشته ‌شد
۸۰ هزار گلدان گل داوودی و کلم زینتی کاشته ‌شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امسال در کاشت پاییزه، ۸۰ هزار گلدان گل داوودی و کلم زینتی در پارک‌ها، مسیرهای اصلی و میدان‌های سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز، با نظارت واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه کاشته شد. به گزارش شهریار، علی قاسمی به اتمام عملیات کاشت پاییزه در سطح حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امسال در کاشت پاییزه، ۸۰ هزار گلدان گل داوودی و کلم زینتی در پارک‌ها، مسیرهای اصلی و میدان‌های سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز، با نظارت واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه کاشته شد.

به گزارش شهریار، علی قاسمی به اتمام عملیات کاشت پاییزه در سطح حوزه استحفاظی منطقه اشاره کرد و گفت: طی عملیات کاشت پاییزه امسال ۸۰ هزار گلدان گل داوودی و کلم زینتی در پارک‌ها، مسیرهای اصلی و میدان‌های سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ کاشته ‌شد.

شهردار منطقه ۳ افزود: این عملیات با نظارت واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه و با هدف زیباسازی معابر و فضاهای شهرداری منطقه و فراهم آوردن مناظری زیبا و دل‌انگیز و محیط‌های شاد و دلنشین برای شهروندان از اواخر شهریور ماه آغازه شده بود که روز گذشته پایان یافت.

وی از عمده نقاط گلکاری شده درکاشت پاییزه به پارک‌های باغشمال، منظریه، مشروطه، کوثر، هیأت علمی و… اشاره کرده و ادامه داد: تمامی میدان‌ها و مسیرهای اصلی سطح حوزه استحفاظی منطقه در این عملیات گلکاری شد.