رویکرد جدید صداوسیما در بیان دغدغه شهروندان قابل تقدیر است
رویکرد جدید صداوسیما در بیان دغدغه شهروندان قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در دیداربا مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز البرز، ضمن تبریک انتصاب فرخ نژاد، از تعاملات سازنده این دو سازمان و پیشبرد اهداف مشترک سخن گفت. وی به نقش پررنگ رسانه در بیان مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: مطالبه‌گری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در دیداربا مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز البرز، ضمن تبریک انتصاب فرخ نژاد، از تعاملات سازنده این دو سازمان و پیشبرد اهداف مشترک سخن گفت.

وی به نقش پررنگ رسانه در بیان مشکلات و دغدغه‌های شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: مطالبه‌گری صحیح و نقد سازنده رسانه‌ها در کنار تلاش برای رفع مشکلات، به افزایش اعتماد عمومی جامعه می‌انجامد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در سال‌های نه چندان دور رادیو کرج با نقش آفرینی تأثیرگذار و جذب مخاطبان پرشمار، رسانه اول استان البرز محسوب می‌شد و استفاده از ظرفیت پیشکسوتانی ماندگار در عرصه رادیو همچون مرحوم جلال مقامی، ، فرهنگ جولایی، بهروز رضوی و رشید کاکاوند، نقش بسیار مهمی در بیان مطالبات شهروندان و افتخارآفرینی در سطح ملی ایفا می‌کرد.

عاقلی، تولید برنامه‌های تخصصی را از عوامل جذب مخاطب در سطوح مختلف برشمرد و افزود: در سال‌های گذشته همواره شاهد تولید برنامه‌های فنی و تخصصی در حوزه مدیریت شهری و فضای سبز بودیم که “یکشنبه‌های سبز” یکی از نمونه‌های موفق آن محسوب می‌شد که متأسفانه از روی آنتن حذف شد وامیدواریم با رویکرد و دغدغه‌مندی مدیرکل جدید، شاهد بازگشت برنامه‌های فاخر در حوزه‌های سیما، صدا و خبر باشیم.

وی در ادامه، نگاه جامع به مسائل و مشکلات البرزنشینان را گامی مهم در توسعه این استان نوپا دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، سیاستگذار و اطلاع‌رسان باید با ساختاری یکپارچه در مسیر توسعه حرکت کنند و نگاه جزیره‌ای به عملکردها به طور قطع با رسیدن به سرانجام مقصود، در منافات خواهد بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، دیدگاه‌ها و سیاست‌های مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز البرز را بسیار سازنده عنوان کرد و گفت: صداوسیمای استانی همواره بازتاب دهنده خدمات و فعالیت‌های تلاشگران واقعی البرز بوده و حضور فردی باتجربه و نگاه نو به رسانه، در کنار تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی استان البرز را به فال نیک می‌گیریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز نیز در این دیدار سیما و منظر شهری را به عنوان یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در آرامش روانی شهروندان دانست و گفت: مسافران عبوری از جاده‌های پرتردد استان البرز قطعاً به زیبایی‌ها و عرصه‌های سبز کرج اشرافیت کمتری دارند و باید در راستای انعکاس این زیبایی‌ها، تلاش‌ها دوچندان شود.

فرخ نژاد بیان داشت: استان البرز و به خصوص شهر کرج برخلاف تصور بسیاری هموطنان که آن را تنها شهری صنعتی می‌دانند، دارای ظرفیت‌های زیست محیطی و گردشگری بسیاری است که باید از طریق نوآوری و خلاقیت در تولید برنامه‌ها به آن‌ها پرداخته شود.

وی در پایان گفت: تعامل سازنده بین دو سازمان “صداوسیما” و ” سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ” نتیجه‌ای جز زیباتر شدن شهر، افزایش نشاط در بین شهروندان و دیدن تصاویری زیبا در قاب رسانه استانی نخواهد داشت و صداوسیمای البرزنیز با بهره‌گیری از ظرفیت برنامه سازان خود، در این راستا اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲