اجرای ۱۷ برنامه در محله‌های منطقه ۴ اصفهان هم‌زمان با جشنواره فیلم کودک
اجرای ۱۷ برنامه در محله‌های منطقه ۴ اصفهان هم‌زمان با جشنواره فیلم کودک

اجرای ۱۷ برنامه در محله‌های منطقه ۴ اصفهان هم‌زمان با جشنواره فیلم کودک به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش ایمنا، محسن زمانی اظهار کرد: اصفهان شهری سرزنده و دیار هنر و هنرمندان است و از دیرباز مهد هنر و در این عرصه مورد توجه بوده است که میزبانی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم […]

اجرای ۱۷ برنامه در محله‌های منطقه ۴ اصفهان هم‌زمان با جشنواره فیلم کودک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش ایمنا، محسن زمانی اظهار کرد: اصفهان شهری سرزنده و دیار هنر و هنرمندان است و از دیرباز مهد هنر و در این عرصه مورد توجه بوده است که میزبانی از سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان موجب ایجاد فضایی پر از شور و شوق در میان مخاطبان خود شده است.

وی با بیان اینکه مبحث کودک و نوجوان یکی از مباحث مهم کشور است، افزود: ما در منطقه چهار شهرداری اصفهان سعی کردیم با تمام توان در این زمینه فعالیت کنیم، این برنامه‌ها در راستای افزایش سرانه نشاط و سرگرمی کودکان و نوجوانان با محوریت بازی و تفریح برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اجرای ۱۷ برنامه در ۱۷ محله این منطقه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت کلان شهری به محلات، سعی کرده‌ایم تمام محلات منطقه چهار بتوانند از ویژه برنامه‌های این جشنواره بهره‌مند شوند.

زمانی ادامه داد: در این برنامه‌ها با بهره‌گیری از مربیان و عوامل مجرب و کارآزموده، استفاده از بازی‌های بومی محلی و جنبشی-حرکتی سعی کردیم تا از تمام ظرفیت محلات منطقه استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، این برنامه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود تا کودکان و نوجوانان به همراه خانواده بتوانند از این برنامه‌ها نهایت استفاده را ببرند.