همایش پیاده‌روی خانوادگی در بندرانزلی برگزار می‌شود
همایش پیاده‌روی خانوادگی در بندرانزلی برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بندرانزلی برگزار می‌شود به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است و در حال حاضر آرامش و امنیت کشور و مردم مدیون ازخودگذشتگی و ایثار همه این عزیزان است. وی افزود: به […]

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بندرانزلی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است و در حال حاضر آرامش و امنیت کشور و مردم مدیون ازخودگذشتگی و ایثار همه این عزیزان است.

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و روز آتش‌نشانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر بر اساس وظیفه ذاتی خود در کنار سایر نهادها و دستگاه اجرایی با آذین‌بندی شهر، برنامه‌هایی خوبی را تدارک دیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی خاطرنشان کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با مشرکت سپاه ناحیه و اداره ورزش و جوانان انزلی همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه هفتم مهرماه در این شهر با حضور اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: این همایش از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در مسیر سه کیلومتری پارک بادی پاسداران تا یادمان مزار شهدای گمنام شهر انزلی پیاده‌روی می‌کنند و در پایان نیز به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ایثارگران شهرداری انزلی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی پیش‌بینی شده است، گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست و همه نهادها و سازمان‌ها باید با تعامل و همکاری برنامه‌های ویژه و متنوعی را به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار کنند به طوری که این برنامه‌ها در شهر برای همه شهروندان ملموس باشد.