تخفیف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌مناسبت روز جوان
تخفیف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌مناسبت روز جوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به طرح تخفیف ویژه روز جوان اظهار کرد: اعیاد شعبانیه از جمله مهم‌ترین اعیاد مسلمانان و شیعیان محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها، سازمان‌ها و نهادها به تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و تخفیفی می‌پردازند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به طرح تخفیف ویژه روز جوان اظهار کرد: اعیاد شعبانیه از جمله مهم‌ترین اعیاد مسلمانان و شیعیان محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها، سازمان‌ها و نهادها به تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و تخفیفی می‌پردازند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در اعیاد مبارک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، ولادت امام زمان (عج) و فرارسیدن نیمه شعبان، مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، جوانان می‌توانند از طرح تخفیف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها بهره‌مند شوند.

مدیر شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: این طرح تخفیفی از امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ هم‌زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می‌شود و تا روز ششم اسفند ولادت امام زمان (عج)، تداوم خواهد داشت.

ساکت در تشریح جزئیات این طرح فرهنگی‌تفریحی خاطرنشان کرد: با توجه به مناسبت روز جوان، این طرح برای جوانان رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال، متولدین ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۴ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم پیرو این فراخوان تفریحی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه، اوقات خوشی برای شهروندان در پهنه عملکردی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان رقم خورد.