از خط‌کشی بلوک عابر پیاده تا نصب و مرمت تجهیزات ترافیکی
از خط‌کشی بلوک عابر پیاده تا نصب و مرمت تجهیزات ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این‌باره گفت: باتوجه به اینکه خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، این عملیات در معابر و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این‌باره گفت: باتوجه به اینکه خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، این عملیات در معابر و تقاطع‌های اصلی منطقه انجام شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات خط کشی کانال عابر پیاده و خط ایست تقاطع خیابان پیراینده خیابان دستواره گفت: عملیات خط‌کشی در خیابان دستواره شمال به جنوب و تقاطع باستانی پور و بسیاری نقاط دیگر به منظور تسهیل عبور و مرور و حفظ امنیت عابرین پیاده انجام پذیرفت.

سالاری پور از نصب تجهیزات ترافیکی و به روز رسانی تجهیزات و المان‌های ترافیکی در معابر و بزرگراه های منطقه به منظور ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیکی در این منطقه خبر داد.

وی افزود: عملیات اجرای خط کشی آشکارسازی سرعتکاه آسفالتی، کلمه و کاهنده، ایستگاه اتوبوس، بلوک، کانال عابر پیاده، مرمت شورون، تعویض استوانه، تعویض استوانه دوربرگردان ، مرمت تابلو جهت نما ، نصب گل میخ ، مرمت تابلو معابر ،گاردریل در نقاط محله های مختلف از جمله، میدان بهمن، محله جوادیه، خیابان طارمی، کنارگذر یارجانی و… انجام شد.

شهردار منطقه۱۶ در پایان همچنین گفت: جهت نظم‌دهی ترافیکی و کاهش خسارات ناشی تصادفات، با توجه به اجرای طرح تحول بیست گانه، اجرای طرح ساماندهی الگوی خط‌کشی و تمهیدات ترافیکی نیازسنجی شده برای رفع بی‌نظمی ترافیکی در تقاطع‌ها و محورهای منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/