«آوای وطن» در باغ بانوان پردیس طنین‌انداز شد
«آوای وطن» در باغ بانوان پردیس طنین‌انداز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فهیمه‌سادات کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت ایام الله شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی، باغ بانوان پردیس وابسته به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه تفریحی ورزشی شاد و مفرحی تحت عنوان «آوای وطن» کرد. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فهیمه‌سادات کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت ایام الله شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی، باغ بانوان پردیس وابسته به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه تفریحی ورزشی شاد و مفرحی تحت عنوان «آوای وطن» کرد.

وی با بیان اینکه آوای وطن طی سه روز با حضور و استقبال تعداد زیادی از دانش‌آموزان دختر و پسر و بانوان اصفهانی مواجه شد، افزود: این برنامه شاد و جذاب طی روزهای پانزدهم و شانزدهم بهمن ویژه پسران و هجدهم بهمن ویژه دختران دانش‌آموز و بانوان در باغ بانوان پردیس برگزار شد.

مسئول باغ بانوان پردیس تصریح کرد: برنامه آوای وطن شامل بخش‌های شاد و مفرح به همراه اجرای بازی‌های بومی محلی بود و در آن سعی شد فضایی سرشار از شادی و هیجان به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر و جشن انقلاب برای شرکت کنندگان و دانش آموزان ایجاد شود و روحیه امید، تلاش و بالندگی را در نوجوانان تقویت کند.

کدخدایی با بیان اینکه باغ بانوان پردیس با مساحتی بالغ بر ۱۸۰۰۰ متر مربع فضایی زیبا و دلپذیر برای اردوی بانوان، دانش آموزان، ادارات و ارگان‌ها است، گفت: در این مجموعه همه روزه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ کلاس‌های ورزشی متفاوتی ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاوه بر فعالیت‌های تفریحی ورزشی و فرهنگی متفاوت، برنامه‌های جشن و لیگ‌های مسابقات ورزشی و تفریحی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی ادامه داد: ساعات پذیرش اردو ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ است که مخاطبان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۷۷۵۲۳۳ یا مراجعه به نشانی اینترنتی Shahrvandticket.ir اقدام به رزرو کنند.