هنر تئاتر پاسخگوی نیازهای روحی انسان است
هنر تئاتر پاسخگوی نیازهای روحی انسان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عضو شورای اسلامی تبریز گفت: در دنیای امروز هنوز هم هنرهای اصیل هستند که می‌تواند نیازهای روحی انسان را پاسخگو باشد. به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر در آیین آغاز به کار جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم یادآور شد: شاید امروزه مردم بیشتر طرفدار هنری باشند که بتوانند آن را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عضو شورای اسلامی تبریز گفت: در دنیای امروز هنوز هم هنرهای اصیل هستند که می‌تواند نیازهای روحی انسان را پاسخگو باشد.

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر در آیین آغاز به کار جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم یادآور شد: شاید امروزه مردم بیشتر طرفدار هنری باشند که بتوانند آن را از بستر مجازی دنبال کنند و از این‌رو هنر سینما طرفدار بیشتری از تئاتر داشته باشد، اما این تئاتر است که می‌تواند به صورت زنده با مردم ارتباط برقرار کند و تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: هنر با تمام زبان‌ها و شاخه‌هایش اگر بخواهد پیام‌های زیبایی را به مخاطب انتقال دهد، قادر به انتقال همه‌ی آن پیام‌ها نخواهد بود پس برای انتقال زیبایی‌های هستی بستر بی‌نهایتی وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رشد فعالیتهای هنری و فرهنگی در شهر همچنین گفت: جامعه ای که در آن هنر رشد نکند نمیتواند به رشد و تعالی برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان ضمن قدردانی از حضور هنرمندان سراسر کشور در این جشنواره از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز قدردانی کرد.