پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است
پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه کارهای بسیار فوق‌العاده‌ای را با کمک بسیج انجام داد و خطر بسیار بزرگ جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و بعد از جنگ تحمیلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه کارهای بسیار فوق‌العاده‌ای را با کمک بسیج انجام داد و خطر بسیار بزرگ جنگ تحمیلی را مدیریت کرد و بعد از جنگ تحمیلی نیز توفیقات بسیار بزرگ برای سپاه قسمت شده است و به نوبه خودم از همه شما عزیزان و همکارانتان قدردانی می‌کنم.

وی رعایت تقوای الهی در امور را مهم دانست و افزود: بر اساس فرامین الهی و همچنین اهل بیت (ع) تقوای الهی شاه‌کلید موفقیت در کارهاست و حضرت امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند که اگر آسمان‌ها و زمین، راه را بر بنده‌ای ببندند و او تقوای الهی پیشه کند، خداوند حتماً راه گشایشی برای او فراهم خواهد کرد و از جایی که گمان ندارد روزی‌اش خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: پیشرفت سپاه در سایه تقوای الهی و روحیه معنوی موجود در این نهاد مقدس است و اگر ما این را تقویت کنیم و ادامه دهیم یقیناً کارهای نشدنی بسیاری حل خواهد شد.

قریشی بیان کرد: باید دنبال کارهای نشده و نشدنی رفت و الحمدلله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عملکرد خوبی در این مقوله داشته است.

وی تصریح کرد: در استان کارهای خوبی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صورت گرفته ولی کافی نیست و خواستار افزایش عنایت قرارگاه به استان هستیم.

قریشی در پایان با اشاره به برخی از مشکلات شهری ارومیه، خواستار توجه ویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به این موضوع شد.