اختتامیه المپیاد ملی فرهنگی ورزشی پرچم برگزار شد
اختتامیه المپیاد ملی فرهنگی ورزشی پرچم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز گفت: مجموعه مدیریت شهری در زمینه توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و آموزش‌های ورزشی اقدامات زیادی با هدف پرورش استعدادها انجام داده است. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در اختتامیه المپیاد ملی فرهنگی ورزشی پرچم به مناسبت بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با همراهی شورای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز گفت: مجموعه مدیریت شهری در زمینه توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و آموزش‌های ورزشی اقدامات زیادی با هدف پرورش استعدادها انجام داده است.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار امروز در اختتامیه المپیاد ملی فرهنگی ورزشی پرچم به مناسبت بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر جریان ورزشی مطلوبی در تبریز ایجاد شده است.

هوشیار با بیان اینکه تحولات عظیمی در حوزه ورزشی تبریز رقم خورده است، افزود: برنامه‌های ورزشی متنوعی در آستانه کنگره ملی ۱۰‌هزار شهید والامقام آذربایجان شرقی برگزار شده که با برگزاری این برنامه ها پویایی خوبی بین شهروندان رقم خورده است.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان‌شرقی به جهت حمایت از اقدامات ورزشی در سطح تبریز، تصریح کرد: امیدواریم شورای اسلامی شهر در سال آینده بودجه خوبی برای ورزشی‌های همگانی و قهرمانی در نظر گیرد.  

هوشیار از اجرای برنامه‌های ورزشی مطلوب به صورت مستمر در تبریز خبر داد و گفت: در سالجاری ۵۵ پروژه ورزشی در سطح شهر در حال احداث ‌است.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت ورزش در عرصه‌های بین المللی، یادآور شد: ورزش در دنیای کنونی یک مفهوم فرابخشی و چند وجهی است.

فرماندار تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه تحولات عظیمی در حوزه ورزش تبریز اتفاق افتاده است، گفت: در سال جاری برای توسعه و ترمیم فضاهای ورزشی و احرای برنامه ورزشی توسط شورا و شهرداری یک هزار میلیارد تومان تصویب شده که اتفاقی تحول آفرین است.

یونس فاتح اجرای ۵۵ پروژه ورزشی در سال جاری را از اقدامات حائز اهمیت شهرداری تبریز عنوان کرد و افزود: مسابقات ورزشی متنوعی در سطوح بین المللی و ملی امسال در تبریز برپا شده است که منشا خیر و برکات برای تبریز خواهد بود.

به گفته وی، این اقدامات می‌تواند منجر به ارتقا سرانه‌های ورزشی و فرهنگی شهر تبریز باشد.

فاتح با تاکید بر اینکه تبریز قابلیت پرورش استعدادهای ورزشی را دارد، گفت: از شهردار تبریز جهت فعال سازی آموزش و استعدادیابی ورزشی قدردانی می‌کنیم.