تبعات ناشی از تعطیلی و واگذاری کشتارگاه شهرداری ارومیه در آینده مشخص می‌شود
تبعات ناشی از تعطیلی و واگذاری کشتارگاه شهرداری ارومیه در آینده مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، گلشن نوروزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعطیلی کشتارگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: کشتارگاه سنتی شهرداری در عرضه دام و توزیع موادخام دامی شهر ارومیه مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکل ساختار فیزیکی و محیطی داشت اما وجود آن لازم بوده است. وی افزود: تعطیلی و واگذاری کشتارگاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

گلشن نوروزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تعطیلی کشتارگاه شهرداری ارومیه اظهار کرد: کشتارگاه سنتی شهرداری در عرضه دام و توزیع موادخام دامی شهر ارومیه مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکل ساختار فیزیکی و محیطی داشت اما وجود آن لازم بوده است.

وی افزود: تعطیلی و واگذاری کشتارگاه برای فعالیت‌های دیگر بدون پیش بینی و طرحی برای کشتارگاهی که کاملاً با مدیریت شهرداری اداره شود اشتباه بزرگی است که در آینده‌ای نه چندان دور تبعات خود را نشان خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر چه توزیع و عرضه و خرید گوشت به خاطر وضعیت اقتصادی مردم در سطح کشور بسیار کم شده ولی ضرورت داشتن یک کشتارگاه مجهز تحت مدیریت شهرداری هشداری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

نوروزی در خصوص پناهگاه‌های سطح شهر نیز تصریح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه گزارشی از پناهگاه‌های زمان جنگ به کمیسیون ارائه و ضمن ساماندهی نسبت به واگذاری آنها به زوج‌های جوان و بیکار برای تولید اشتغال با اجاره پایین و منصفانه اقدام کند.

وی در خصوص مدارس جدیدالاحداث نیز ادامه داد: درخت‌کاری، گل‌کاری و دیوار نویسی مدارس جدیدالاحداث مناطق کم‌برخوردار باید از سوی شهرداری انجام شود.