آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای بارش‌های پاییزی
آماده باش نیروهای خدمات شهری تبریز برای بارش‌های پاییزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با ورود سامانه بارشی، نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز با استقرار در نقاط حساس شهر در حالت آماده باش هستند. به گزارش شهریار، به دنبال اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع آبگرفتگی، از شب گذشته نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف تبریز به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با ورود سامانه بارشی، نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز با استقرار در نقاط حساس شهر در حالت آماده باش هستند.

به گزارش شهریار، به دنبال اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع آبگرفتگی، از شب گذشته نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف تبریز به صورت آماده باش مستقر هستند.

بر پایه این گزارش، اکیپ های خدمات شهری در مواقع بارش پاییزی با تجهیزات مناسب در نقاطی که احتمال وقوع آبگرفتگی وجود دارند استقرار یافته اند.

با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش بارندگی های رگباری که سبب بارش حجم بالای نزولات آسمانی در مدت زمان کوتاه و در نتیجه جاری شدن سیلاب در مسیل ها و کانال ها می شود نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز برای حضور میدانی در این مواقع آمادگی دارند.

در کنار استقرار نفرات خدمات شهری در این نقاط، پمپ های خود مکش و ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری برای استفاده در مواقع نیاز آماده فعالیت هستند.

از شهروندان عزیز تبریزی درخواست می شود با رعایت مواردی همچون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها و به دنبال آن آب‌گرفتگی معابر در زمان بارندگی‌های شدید شوند.