عوارض رایگان ساخت‌وساز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران
عوارض رایگان ساخت‌وساز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از رایگان شدن عوارض ساخت و ساز برای کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ایثارگران مشمول قوانین ایثارگری در بودجه سال آینده خبر داد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: بر این اساس، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از رایگان شدن عوارض ساخت و ساز برای کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ایثارگران مشمول قوانین ایثارگری در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: بر این اساس، برای کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و ایثارگران مشمول قوانین ایثارگری، برای یک بار و یک واحد مسکونی تا سقف الگوی مصرف (۷۰ متر)، عوارض ساخت و ساز رایگان است.  

هوشیار افزود: همچنین برای خیرین مسکن‌ساز و صندوق‌های خیریه که اقدام به احداث ساختمان برای این افراد می‌کنند، با ارائه معرفی نامه و اسناد از طرف سازمان‌های فوق‌الذکر، برای یک بار برای افراد معرفی شده، پروانه ساختمانی با رعایت ضوابط شهرسازی و بدون اخذ وجه صادر و در مرحله پایانکار به شرط انتقال اسناد به نام افراد معرفی شده تا سقف الگوی مصرف ( ۱۲۰ متر) رایگان محاسبه خواهد شد.  

به گفته وی، در صورت عدم انتقال اسناد به نام افراد، عوارض به‌روز محاسبه و اخذ خواهد شد.

در دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۲ برگزار شد، این موضوع با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.