بیمارستان ۲۵ آبان استانداردهای بهداشت و درمان را در اصفهان ارتقا می‌دهد
بیمارستان ۲۵ آبان استانداردهای بهداشت و درمان را در اصفهان ارتقا می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در حاشیه آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵ آبان در شهرک امام حسین (ع) واقع در محدوده منطقه ۱۴ اصفهان اظهار کرد: اصفهان از جمله شهرهایی است که در آن اراده جمعی برای رفع مشکلات شکل گرفته است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در حاشیه آئین کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵ آبان در شهرک امام حسین (ع) واقع در محدوده منطقه ۱۴ اصفهان اظهار کرد: اصفهان از جمله شهرهایی است که در آن اراده جمعی برای رفع مشکلات شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هشت ماه پیش موضوع احداث بیمارستان فوق تخصصی توسط بنیاد شهید مطرح شد، افزود: استانداری و مدیریت شهر دور هم جمع شدند و مشکل زمین را رفع کردیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان هستیم که می‌تواند استانداردهای بهداشت و درمان را در اصفهان ارتقا دهد، تصریح کرد: بی‌شک با احداث بیمارستان در منطقه کمتر برخوردار ۱۴ اصفهان، این منطقه تحت تأثیر قرار می‌گیرد و این پروژه محرک توسعه منطقه می‌شود.

قاسم‌زاده ادامه داد: طی دو هفته آینده نیز در منطقه ۱۴ اصفهان آئین افتتاح پروژه‌ها را خواهیم داشت و شاهد تحول اساسی در منطقه خواهیم بود.

وی اظهار کرد: به فاصله ۵۰۰ متری از این نقطه، دپوی خط دوم قطار شهری وجود دارد که از آنجا حرکت واگن‌ها انجام می‌شود و امیدواریم تا پایان ۱۴۰۳ فاز نخست خط دو متروی اصفهان حدفاصل دارک تا میدان قدس افتتاح شود.