منطقه ۴ در تدارک جشن خانواده بزرگ ایران
منطقه ۴ در تدارک جشن خانواده بزرگ ایران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش  شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده؛ با تبریک فرا رسیدن فجر انقلاب به ویژه برنامه هائی که این منطقه به همین مناسبت تدارک دیده اشاره کرد و گفت : منطقه ۴ با در نظر گرفتن سیاست مردمی سازی رویدادهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش  شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده؛ با تبریک فرا رسیدن فجر انقلاب به ویژه برنامه هائی که این منطقه به همین مناسبت تدارک دیده اشاره کرد و گفت : منطقه ۴ با در نظر گرفتن سیاست مردمی سازی رویدادهای مناسبتی در نظر دارد از استعدادها و ظرفیت های گروه های مردمی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی کمک گرفته و برنامه هائی در خور شهروندان اجرا کند.

وی به بیان برنامه های فجر انقلاب پرداخت و گفت: ویژه برنامه های چهل و پنجمین فجر انقلاب از ۱۰ بهمن ماه با فضا سازی و آذین بندی ساختمان ها و مراکز تحت پوشش معاونت اجتماعی و سرای محلات آغاز شده و در ادامه با برپائی مراسم جشن ، نور افشانی ، پخش نواها و سرودهای انقلابی ، برپائی محافل انس با قرآن ، نمایشگاه ، برگزاری یادبود شهدا و شب خاطره و تهیه و تولید محتوی در فضاهای مجازی ، ایام ا…. دهه مبارک فجر گرامی داشته خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ به مراسم جشن در ۸ نقطه از منطقه اشاره کرد و ادامه داد: با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه مراسم جشن انقلاب در میادین شاهد، هروی، ملت، رهبر، الغدیر، پاساژ پارسیان، شهروند حکیمیه و شهروند آزادگان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه با برنامه های شاد و متنوع جشن های انقلاب را برگزار خواهند کرد.

برگزاری پردیس بزرگ فرهنگی در مسیر راهپیمائی ۲۲ بهمن برنامه دیگری بود که کمالی زاده در بیان آن توضیح داد: در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پردیس تخصصی منطقه ۴ خدمات متنوع فرهنگی را در غرفه های فرهنگی، کودک، بانوان، سلامت، ورزش، گردشگری و غرفه پذیرائی به راهپیمایان ارائه خواهد کرد.

وی همچنین از برپائی مراسم شاد و متنوع فرهنگی در استیج فرهنگی ۲۲ بهمن خبر داد و یادآور شد: استیج منطقه ۴ نیز در کنار ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان ، برنامه های شاد و متنوع سرود ، تواشیح ، مسابقه و جایزه ، پخش موسیقی های انقلابی و شاد ، حرکات نمایشی و تئاتر طنز را برای شرکت کنندگان در راهپیمائی اجرا می کند.

یکی دیگر از این برنامه ها، اجرای مراسم نور افشانی است که شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: مراسم نور افشانی در پشت بام سراهای محلات همراه با پخش صوت تکبیر و ۱۰ مسجد منتخب سطح منطقه ، با حضور مردم و فریاد گل بانگ ا.. اکبر در شب ۲۲ بهمن ساعت ۲۱ برگزار می گردد. وی در پایان خاطر نشان کرد : تمامی پویش ها ، رویدادهای میدانی، ویژه برنامه های ایام ا…. دهه مبارک فجر و مراسم ویژه اعیاد ماه رجب با شعار محوری جشن خانواده بزرگ ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/