انجام اقدامات فرهنگی درباره عفاف و حجاب ضروری است
انجام اقدامات فرهنگی درباره عفاف و حجاب ضروری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به سفر کاروان منتظران ظهور به جمکران اظهار کرد: این کاروان با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان و شهرستان‌ها، ۱۶ هزار نفر را روز پنجشنبه هفته جاری _یازدهم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به سفر کاروان منتظران ظهور به جمکران اظهار کرد: این کاروان با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان و شهرستان‌ها، ۱۶ هزار نفر را روز پنجشنبه هفته جاری _یازدهم اسفندماه_ به جمکران اعزام می‌کند؛ این حرکت فرهنگی اقدامی مؤثر و ارزشمند است اما چهار هزار نفر ثبت‌نام شده بدون امکانات در این اردو وجود دارند که لازم است مدیریت شهری با آن همکاری کند.

وی با بیان اینکه در فضای شهر نمادی در خصوص عفاف و حجاب نمی‌بینیم، افزود: توقع داریم اتفاق خوبی در این راستا رخ دهد و معاونت فرهنگی شهرداری، اداره ارتباطات و سازمان زیباسازی اقدامی در این زمینه انجام دهند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان شهر شهیدان است و باید در حوزه‌های مختلف شهرداری، در موضوعات فرهنگی مرتبط با عفاف و حجاب حرکت خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: تاکید کردیم اگر شرایط فراهم شود، نمایشگاه‌های بهاره و مشاغل خانگی برپا شود تا مجموعه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کنیم و کمی از آلام مردم به لحاظ افزایش بی‌رویه قیمت‌ها کاسته شود.

نادرالاصلی گفت: از مدیریت شهری درخواست می‌کنیم که در این زمینه پیشگام باشد و سازمان‌ها و دستگاه‌های اقتصادی و صنعتی نیز در این راستا کمک کنند.