۱۵ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان در منطقه ۲ رسیدگی شد
۱۵ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان در منطقه ۲ رسیدگی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه دو شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم اختصاص داده است و روزهای دوشنبه در قالب دیدار مردمی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه دو شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم اختصاص داده است و روزهای دوشنبه در قالب دیدار مردمی و نیز سایر روزهای هفته با برگزاری نشست و دیدارهای محلی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند.

وی افزود: بسیاری از پرونده‌ها در حد امکان با رعایت سرعت و دقت رسیدگی می‌شود تا نیاز به برگزاری کمیته نظارتی نداشته باشد؛ این روند توافق در حل مسائل موجب کاهش مراجعات جهت طرح موضوع در شورای نظارتی شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: این هفته در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور ابوالفضل قربانی و مجید نادرالاصلی در این منطقه برگزار شد، به بیش از ۱۵ پرونده شهروندان رسیدگی شد.

طبیبی ادامه داد: درخواست تراکم، درخواست معبر، مساعدت، تخفیف و تقسیط و صدور پروانه ساختمان از جمله درخواست‌های مردمی در این کمیته بوده است.

وی گفت: شهروندان برای شرکت در کمیته‌های نظارتی و نیز دیدارهای مردمی روزهای دوشنبه می‌توانند از طریق سامانه شورای اسلامی به نشانی درگاه الکترونیکی shora.isfahan.ir مراجعه کنند.