تمهیدات زمستانه مدیریت شهری منطقه ۱۴
تمهیدات زمستانه مدیریت شهری منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر یزدی در جمع مدیران با اشاره به تمهیدات لازم برای فصل زمستان گفت: سایت برفروبی برای بارش‌های زمستانه آمادگی لازم را دارد و مخازن دپوی شن و نمک در نقاط در دسترس شهروندان جانمایی شده است. یزدی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر یزدی در جمع مدیران با اشاره به تمهیدات لازم برای فصل زمستان گفت: سایت برفروبی برای بارش‌های زمستانه آمادگی لازم را دارد و مخازن دپوی شن و نمک در نقاط در دسترس شهروندان جانمایی شده است.

یزدی افزود: در هوای سرد زمستانی، رسیدگی به در راه مانده ها و بی خانمان ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است که امکانات گشت اجتماعی و بهسازی مراکز نگهداری از آنها در اولویت فعالیت های این فصل است.

وی مناسبت های پیش رو از جمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و اعیاد ماه رجب و شعبان را مهم برشمرد و بر انجام ویژه برنامه های مرتبط و فضاسازی محیطی تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: تداوم فعالیت های طرح من شهردارم و جلب مشارکت بیش از پیش مردم در روزهای آخر اجرای طرح از دیگر موارد مهمی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

نشست فصلی مدیران شهرداری منطقه ۱۴ ضمن بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای کاربردی در جهت رفع مشکلات شهروندان با تقدیر از مدیران برتر منطقه و نواحی به پایان رسید.

انتهای پیام/