رصد طرح‌های عمرانی منطقه ۲۲
رصد طرح‌های عمرانی منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ محمد آخوندی، میثم مظفر، احمد صادقی و علیرضا نادعلی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با همراهی مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ و سایر مدیران شهری این منطقه از پروژه های اجرا شده و درحال اجرا غرب تهران بازدید کردند.  طرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ محمد آخوندی، میثم مظفر، احمد صادقی و علیرضا نادعلی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با همراهی مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ و سایر مدیران شهری این منطقه از پروژه های اجرا شده و درحال اجرا غرب تهران بازدید کردند.

 طرح رصد ۲ با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌ها و برنامه ریزی برای روند اجرا و  اعتبارات پروژه های جاری برگزار شد.

 ۱۲ پروژه مورد بازدید صبحگاهی چهار عضو شورای اسلامی شهرتهران در طرح رصد۲ قرار گرفت از جمله؛ پروژه های اجراشده اصلاح هندسی بازگشایی خیابان پرستش و احداث پل عابرپیاده بزرگراه شهید خرازی به طول ۶۱ متر واقع در روبه روی بیمارستان تریتا، معبر اتصالی بلوار زحمتکش به بلوار خادمین به طول یک هزار و ۱۰۰ متر و عرض ۹ متر در مجموع ۹ هزار و ۹۰۰ متر مربع و احداث معبر فرهیختگان در مساحت ۲۲۸۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد مورد بازدید قرار گرفت.

از دیگر پروژه های مورد بازدید در طرح رصد ۲ منطقه۲۲، احداث معابر دسترسی به سایت مروارید شهر با پیشرفت ۳۰ درصد در مساحت بیش از ۴۰ هکتار، ایمن سازی ترافیکی بزرگراه شهید خرازی و شهید همدانی در محور رفت و برگشت به طول ۶۰ کیلومتر با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث فاز اول مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی ایران خودرو با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و احداث پیاده رو خیابان حدادی و شهرکی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد بوده است.

احداث ساختمان سرای محله هوانیروز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، اصلاح هندسی و ایمن سازی بلوار جواد الائمه(ع) با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و مسیل کن در شمال بوستان جوانمردان با موقعیت گردشگری با پیشرفت ۸۶ درصد مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه و مدیران شهری با حضور در مزار شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/