وضعیت مطلوب درآمدی در شهرداری تهران
وضعیت مطلوب درآمدی در شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه وضعیت درآمد شهر تهران مطلوب است، اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه درصد تحقق درآمد قابل قبول است و از طرفی باید در نظر بگیریم که ماه‌هایی که درآمد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه وضعیت درآمد شهر تهران مطلوب است، اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه درصد تحقق درآمد قابل قبول است و از طرفی باید در نظر بگیریم که ماه‌هایی که درآمد شهری اوج می‌گیرد، ماه‌های پایانی سال است و منتظریم میزان درآمدها به بهترین از این میزان برسد.

وی با اعلام اینکه درفصل بهار و وصول نرخ عوارض شاهد رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به گذشته هستیم، یادآور شد: در ردیف‌هایی که در گزارش حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران، میزان وصولی صفر عنوان شده بود، شهرداری اعلام کرد که اشتباه سیستمی بوده و درآمد به خزانه واریز شده که در آخرین گزارش نیز دیدیم که برخی اصلاحات انجام شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: باید پیگیری‌های لازم را انجام دهیم که اگر این ردیف‌ها قابل تحقق نیست، علل بررسی شود و اگر قابل تحقق است پیگیری کنیم که چرا محقق نشده است؟

وی با اعلام اینکه در ۲ سال گذشته شهرداری تهران از سقف بودجه مصوب عبور کرد، ابراز امیدواریی کرد که شهرداری در سال جاری نیز بتواند از سقف بودجه عبور کند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امید می‌رود تحقق ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه حمل و نقل در گره‌گشایی از قفل ترافیکی و آلودگی هوای تهران اثرگذار باشد و درآمدها به گونه‌ای محقق شود که بتوانیم اولویت‌ها را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/