انتشار بیش از ۱۰۰۰ خبر تا چهارمین روز سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان
انتشار بیش از ۱۰۰۰ خبر تا چهارمین روز سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها، جراید، پایگاه‌های خبری، صفحات مجازی و شبکه‌های رادیو و تلویزیون مجموعه رسانه‌هایی هستند که هر روز مهم‌ترین اخبار جشنواره را منعکس می‌کنند. وی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تشکیل شده و ضمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدحسن مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خبرگزاری‌ها، جراید، پایگاه‌های خبری، صفحات مجازی و شبکه‌های رادیو و تلویزیون مجموعه رسانه‌هایی هستند که هر روز مهم‌ترین اخبار جشنواره را منعکس می‌کنند.

وی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تشکیل شده و ضمن همکاری با اصحاب خبر و رسانه، به تولید و ارسال اخبار متنوع از نشست‌های تخصصی، فیلم‌های اکران شده، برنامه‌های جنبی و جلسات نقد، مشغول است.

رئیس اداره ارتباطات و حوزه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان نیز ضمن برنامه‌ریزی برای حضور اصحاب رسانه در سالن‌های مختلف سینما و نشست‌های بررسی و تحلیل آثار، تلاش می‌کند آخرین اخبار جشنواره را به سمع و نظر مخاطبان برساند و بر شور و هیجان این رویداد بزرگ بین‌المللی بیفزاید.

وی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌های رصد اخبار شهرداری اصفهان تا چهارمین روز برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، ۱۰۲۰ خبر پیرامون این رویداد هنری در رسانه‌های مختلف منتشر شده که آماری کم‌سابقه است.