گام‌های اساسی شهرداری تبریز در کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی
گام‌های اساسی شهرداری تبریز در کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

گام‌های اساسی شهرداری تبریز در کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در دو سال گذشته با اقداماتی متعدد گام های اساسی در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی برداشته است. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام […]

گام‌های اساسی شهرداری تبریز در کاهش آلودگی هوا با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در دو سال گذشته با اقداماتی متعدد گام های اساسی در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی برداشته است.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: شهرداری تبریز در دو سال گذشته اقدامات اساسی در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی برداشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه تبریز در سالجاری به عنوان پاکترین کلانشهر کشور از نظر آب و هوایی شناخته شده است، یکی از دلایل این امر توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو بوده است.

عباس‌نژاد ادامه داد: شهرداری تبریز در دو سال گذشته ۱۵۹ دستگاه اتوبوس جدید خریداری کرده است که ۴۴ دستگاه از این اتوبوسها دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۱۱۵ دستگاه نیز با استاندارد یورو ۵ خریداری شده است که این امر تاثیر مهمی در کاهش آلودگی هوای تبریز در برهه فعلی و آینده  خواهد داشت.

مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: با توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی ، در سال ۱۴۰۲ نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با آخرین استانداردهای روز دنیا در برنامه کاری بوده که اقدامات مربوطه در این خصوص در حال انجام است.