جلسه کارگاه فن بیان و گویندگی در فرهنگسرای الغدیر
جلسه کارگاه فن بیان و گویندگی در فرهنگسرای الغدیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، دومین جلسه کارگاه رایگان فن بیان و گویندگی با حضور علاقه‌مندان به اصول فن بیان و مهارت‌های سخنوری در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش شهریار، دومین جلسه کارگاه فن بیان و گویندگی عصر روز گذشته بیست و سوم بهمن ماه با حضور علاقه‌مندان به اصول فن بیان و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

دومین جلسه کارگاه رایگان فن بیان و گویندگی با حضور علاقه‌مندان به اصول فن بیان و مهارت‌های سخنوری در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش شهریار، دومین جلسه کارگاه فن بیان و گویندگی عصر روز گذشته بیست و سوم بهمن ماه با حضور علاقه‌مندان به اصول فن بیان و مهارت‌های سخنوری با تدریس داود قریشی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این کارگاه داود قریشی ضمن مرور مباحث جلسه اول، نکاتی در جهت توسعه و بهبود ارتباطات فردی و اجتماعی بیان کرد.

 وی در ادامه با اشاره به برخی  اصول و فنون کاربردی فن بیان، روش های القاء مفاهیم حسی به وسیله تغییر در شیوه بیان و آواها، تغییر ریتم و تن صدا، پیدا کردن حس متناسب با مطلب، نحوه شروع و پایان سخنرانی و لحن و سرعت خواندن متن، اجتناب از تقلید و دوری از احساسات مبالغه آمیز، تعریف ارتباط کلامی و غیر کلامی و تاثیر آن در ارتباط با مخاطب و تمرین تقویت اعتماد به نفس را با شرکت کنندگان در این کارگاه به اشتراک گذاشت.