تجهیز مسیر BRT تبریز به دوربین های پلاک خوان
تجهیز مسیر BRT تبریز به دوربین های پلاک خوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز از افزایش ضریب ایمنی مسیر BRT و نصب دوربین های پلاک خوان در طول این مسیر خبر داد. به گزارش شهریار، محبوب عبداله پور با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی مسیر BRT ، اطلاع رسانی به رانندگان اتوبوس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز از افزایش ضریب ایمنی مسیر BRT و نصب دوربین های پلاک خوان در طول این مسیر خبر داد.

به گزارش شهریار، محبوب عبداله پور با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی مسیر BRT ، اطلاع رسانی به رانندگان اتوبوس های مسیر، کاهش تصادفات، کنترل تردد غیرمجاز خودروها در مسیر BRT ، کاهش زمان سفر با اتوبوس و تشویق شهروندان برای استفاده از حمل ونقل عمومی، دوربین های پلاک خوان در طول مسیر BRT در حال نصب است.

وی افزود: با هدف حرکت روان اتوبوس ها، خودروهای اورژانس و آتش نشانی در مسیر، پلیس راهور تبریز به صورت فیزیکی و همچنین از طریق سامانه های تصویری مرکز کنترل ترافیک، تردد خودروهای غیر مجاز را رصد و با استفاده از سامانه ثبت تخلف اعمال قانون می کند.

عبداله پور تاکید کرد: یکی از درخواست های به حق شهروندان، مدیریت هوشمند ترافیک و رفع به موقع گره های ترافیکی است که ما تلاش داریم در این راستا گام های علمی و اساسی برداریم که در ماه های آتی تاثیر عملی خود را در ترافیک شهر نشان خواهد داد.