کیفی سازی وضعیت درختچه های سطح شهر با اجرای عملیات هرس و جوان‌سازی
کیفی سازی وضعیت درختچه های سطح شهر با اجرای عملیات هرس و جوان‌سازی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از کیفی سازی وضعیت ارقام ردیفی سطح شهر با اجرای عملیات هرس فرم دهی در سطح شهر خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های فضای سبز شهری با اعلام این خبر گفت: در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از کیفی سازی وضعیت ارقام ردیفی سطح شهر با اجرای عملیات هرس فرم دهی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های فضای سبز شهری با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود وضع کیفی ارقام ردیفی و نیز درختچه‌های زینتی در سطح شهر، اجرای عملیات هرس فرم دهی و جوان‌سازی آنها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول اجرای این طرح در اردیبهشت ماه سالجاری انجام یافته است از اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم آن همزمان با اقدامات پاییزی حوزه فضای سبز خبر داد.

آسیایی همچنین با اشاره به مزایای انجام عملیات هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی و درختچه‌های زینتی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از منابع عظیم نور خورشید، تغذیه مناسب ریشه از مواد مغذی آب و خاک، حفظ طراوت و زیبایی از جمله فوائد اجرای عملیات هرس فرم دهی ارقام ردیفی و درختچه‌های زینتی است.