نیمی از بودجه شهر اصفهان به مباحث زیست‌محیطی و خدمات شهری اختصاص دارد
نیمی از بودجه شهر اصفهان به مباحث زیست‌محیطی و خدمات شهری اختصاص دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در پنجمین نشست مشورتی شهر اندیشان (یک شهر گفت‌وگو) با موضوع بررسی وضعیت محیط زیست شهر اصفهان اظهار کرد: اگر چه شرایط اصفهان خوب نیست، اما باید مراقب باشیم که مسائل را واقعی ببینیم. وی با بیان اینکه این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه نهم آذر_ در پنجمین نشست مشورتی شهر اندیشان (یک شهر گفت‌وگو) با موضوع بررسی وضعیت محیط زیست شهر اصفهان اظهار کرد: اگر چه شرایط اصفهان خوب نیست، اما باید مراقب باشیم که مسائل را واقعی ببینیم.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها ذیل باشگاه شهراندیشان برگزار می‌شود، افزود: نرم‌افزاری را طراحی کردیم تا همه افرادی که دغدغه شهر را دارند در این بستر با هم ارتباط داشته باشند، همه مستندات نیز در آن ثبت شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری مناظره نیز در باشگاه شهراندیشان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست، هم‌اندیشی است که امیدواریم با توجه به اینکه در فصل بودجه‌ریزی هستیم از پیشنهادات و دیدگاه‌ها کمک بگیریم.

ابراهیمی با بیان اینکه نیمی از بودجه شهر به مباحث زیست‌محیطی و خدمات شهری اختصاص دارد، اظهار کرد: در راستای توسعه حمل‌ونقل همگانی، هوشمند سازی با رویکرد حذف سفر اعتبارات قابل توجه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این مطالعات زیست‌پذیری و رقابت‌پذیری شهر انجام و معیارهایی ذیل آن تعریف شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهرگاه ارتباط فراتر از مجموعه خود با دیگر نهادها برقرار کرد، کارهای خوبی را انجام داده است، افزود: همکاری با آموزش و پرورش و شرکت برق نمونه‌ای از این ارتباطات است و در این راستا اطلاعات و داده‌ها به تصمیم‌گیری‌ها در شهر کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اصفهان، شهر بزرگی است که نیاز به افکار و آدم‌های بزرگ دارد، در این مسیر نیازمند نگاه‌های همسو و کمک کننده، همراه با بیان انتقادات هستیم.