کارگاه‌های آموزش عمومی ایمنی در مدارس تبریز برگزار می‌شود
کارگاه‌های آموزش عمومی ایمنی در مدارس تبریز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با شروع سال جدید تحصیلی و آغاز هفته ایمنی، کارگاه آموزشی ایمنی ویژه در سطح مدارس شهر تبریز برگزار می شود. به گزارش شهریار،سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی و آغاز هفته ایمنی، کارگاه های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با شروع سال جدید تحصیلی و آغاز هفته ایمنی، کارگاه آموزشی ایمنی ویژه در سطح مدارس شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش شهریار،سعید صالح نیا سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی و آغاز هفته ایمنی، کارگاه های آموزشی ایمنی با موضوع اطفاء حریق در سطح مدارس شهر تبریز در حال برگزاری است.

 سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز گفت: این دوره از کلاس های آموزشی به صورت تئوری و بر مبنای آشنایی با اصول و مبانی حریق برگزار و شرکت کنندگان نیز در خاتمه در کلاس آموزش عملی استفاده از خاموش کننده های دستی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: آشنایی با نحوه استفاده از خاموش کننده‌های دستی از جمله ضروریات در زندگی روزانه است که همه شهروندان باید با نحوه استفاده صحیح از خاموش کننده های دستی آشنایی کافی داشته باشند که در صورت مشاهده هر گونه حوادث آتش سوزی نسبت به اطفاء حریق به موقع اقدام کنند.

صالح نیا ادامه داد: در راستای آشنایی و ارتقاء دانش ایمنی دانش آموزان به تعدادی از شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی، کپسول اطفاء حریق اهداء می شود.

شهروندان می توانند از طریق مکاتبه با سازمان آتش نشانی تبریز، از خدمات آموزشی این سازمان بهره مند شوند.