انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “فرهنگ شهروندی” منتشر شد
انیمیشن آتش‌نشانی با موضوع “فرهنگ شهروندی” منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، چهاردهمین قسمت برنامه های آموزشی انیمیشن آتش نشانی با موضوع” فرهنگ شهروندی” منتشر شد. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه رعایت و ارتقاء فرهنگ شهروندی گام اساسی در کاهش میزان خسارات جانی و مالی است گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

چهاردهمین قسمت برنامه های آموزشی انیمیشن آتش نشانی با موضوع” فرهنگ شهروندی” منتشر شد.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه رعایت و ارتقاء فرهنگ شهروندی گام اساسی در کاهش میزان خسارات جانی و مالی است گفت: در برخی موارد تعدادی از شهروندان اطلاعات کافی از رخ داد حوادث ندارند و با انسداد مسیر نیروهای آتش نشانی مانع حرکت سریع نیروهای امدادی می شوند که همین امر می تواند تاخیر و افزایش میزان خسارات جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: شهروندان با در نظر گرفتن این مساله که هر مکانی از شهر که دچار حادثه می شود ممکن است منزل یا ساختمان خود،آشنایان یا هر کس دیگر باشد، بهتر است در چنین مواقعی مسیر را برای خودروهای آتش نشانی باز نگه دارند تا بدون اتلاف وقت به محل حادثه اعزام و اقدام به امداد رسانی کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز یادآور شد: خوشبختانه سطح فرهنگی شهروندی شهروندان تبریزی همیشه نشانگر اهمیت نهادن به نیروهای امدادی و حادثه دیدگان است و امید است این فرهنگ غنی شهروندی همچنان روند رو به صعودی داشته باشد.

صالح نیا در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موضوع مرتبط با فرهنگ ایمنی که می تواند موجب ارتقاء فرهنگی ایمنی شهروندی شود، به اداره روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز ارسال کنید.