کاشانی‌ها در حمایت از مردم غیور فلسطین جشن پیروزی گرفتند
کاشانی‌ها در حمایت از مردم غیور فلسطین جشن پیروزی گرفتند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عرب‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جشن و پایکوبی مردم در کاشان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه کاشان در حمایت از مردم غیور و مبارز فلسطین به جشن و سرور پرداختند. وی افزود: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عرب‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جشن و پایکوبی مردم در کاشان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه کاشان در حمایت از مردم غیور و مبارز فلسطین به جشن و سرور پرداختند.

وی افزود: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» و مردم فلسطین با شکوه هرچه فراوان با برنامه‌های شاد و متنوع، برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: مردم دارالمومنین کاشان در حمایت از عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه «طوفان‌الاقصی» مردم مظلوم فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی، در میدان ۱۵ خرداد این شهر تجمع کردند و برای پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت به جشن و شادمانی پرداختند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

وی با بیان اینکه به یاری خداوند به‌زودی پایان اسرائیل را جشن خواهیم گرفت، تاکید کرد: جشن شادی مردمی در کاشان به شکرانه پیروزی مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بر پا شد و شرکت کنندگان با ذکر صلوات یاد و خاطره سرداران مقاومت به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

عرب‌بیگی اضافه کرد: این جشن با نورافشانی، اجرای سرود، سخنرانی و موسیقی حماسی همراه بود و مردم کاشان همه باهم برای پیروزی نهایی مردم فلسطین دعا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به روز کودک گفت: کودکان کاشانی نیز در این تجمع و جشن مردمی با بالا بردن پرچم ایران به همراه پرچم فلسطین، همبستگی خود را با مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

عرب‌بیگی تاکید کرد: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات «طوفان‌الاقصی» در قالب کار شهرستانی از سوی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان انجام شد.